Beoordelingen van Sushi 8 Vught

Recente recensies

4.0
Wendy Ebben
gisteren

De sushi meatlover box was heerlijk.

Ellen h.
2 oktober 2022

Heerlijke sushi en attent personeel. Wij plaatsten een opmerking bij onze online bestelling en werden gebeld door een medewrkster met een vraag zodat ze het naar wens kon maken...Heel correct en overheerlijk.

Roos
2 oktober 2022
Zon
1 oktober 2022
Danielle
30 september 2022

Helaas was het erg druk, de sushi kwam hierdoor ook dik kwartier later. Wel vooraf gebeld dat het langer kon duren, jammer dat er dan geen vorm van compensatie komt aangeziek ik het rond 14.00u al besteld had. Ook zat er maar 1 flesje soyasaus bij, gek wanneer je sushi besteld voor 2 a 3 personen.

RvdH
28 september 2022

Top smaakte lekker en vers

brigitte
25 september 2022

het was weer super de sushi

Nvt
25 september 2022

Bezorging duurde ruim een uur. Veel te lang. Eten was prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maartje
24 september 2022

Fantastisch! Per ongeluk gaf ik het oude adres op, binnen 2 minuten was de sushi op het juiste adres TOP SERVICE

Hetty
24 september 2022

Heerlijke sushi. Op de afgesproken tijd stond alles klaar.

Annette
12 september 2022

Keurig op de afgesproken tijd werd onze bestelling bezorgd en was heerlijk!

Dennis
10 september 2022

De sushi en rest isrest kei lekker. Voor iedereen wat wils. Maar met bestellen gaat wel iets verkeerds. Vaak of soms te laat met bezorgen,doe daar iets aan

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Dennis! Jammer dat de bezorging vaak te laat is. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Irene
9 september 2022

Bedankt voor de loempia’s voor het langere wachten!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Irene! Team Sushi Eight

Jasper Eggink
5 september 2022

Sushi was lekker, alleen was de chilli saus vergeten 😉

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Jasper! Jammer dat je de chili saus miste, onze excuses daarvoor! Team Sushi Eight

.
5 september 2022

Het was vergeleken met andere sushi leveranciers niet naar onze smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Jammer dat onze sushi niet naar jullie smaak viel. Team Sushi Eight

Q
4 september 2022

Heerlijke sushi, prima bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Q! Team Sushi Eight

brigitte
4 september 2022

de sushi was heerlijk

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Brigitte! Team Sushi Eight

M
3 september 2022

Simpele roll, veel en nog steeds lekker.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, M! Team Sushi Eight

free
2 september 2022

supersnel bezorgd! Heerlijke sushi

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Free! Team Sushi Eight

van Beurden
30 augustus 2022

Heeeeeerlijk!!!! Lekker en vers. Aanrader!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Van Beurden! Team Sushi Eight

Brenda van der Heijden
30 augustus 2022

De sushi is het wachten waard, anders was ik echt wel naar andere sushi restaurant gegaan, omdat ze altijd te laat zijn .nu 45 min terwijl ik 3 uur van te voren de bezorgtijd had besteld.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Brenda! Jammer dat je bestelling te laat werd bezorgd. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

KEM
30 augustus 2022

Gewoon Top!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, KEM! Team Sushi Eight

Nicole Schapendonk
29 augustus 2022

Altijd fantastisch lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Nicole! Team Sushi Eight

Corn De Boer
28 augustus 2022

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Corn! Team Sushi Eight

Westelaken
27 augustus 2022

Heerlijke verse sushi! Bezorging ook prima.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Westelaken! Team Sushi Eight

Renee
27 augustus 2022

Het was erg lekker. We hadden alleen een maki met zalm besteld maar hebben met komkommer gekregen.

Reactie van Sushi 8

Beste Renee, Dankjewel voor je feedback! Onze excuses dat je bestelling verkeerd is gegaan! We hebben je een mailtje gestuurd. Team Sushi Eight

Maaike
26 augustus 2022

Lekkere sushi! 2 weken geleden jullie ontdekt via vriendinnetje, sindsdien vaste klant

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Maaike! Team Sushi Eight

KEM
25 augustus 2022

Top! En op tijd!

Floor
21 augustus 2022
Ilona Beemsterboer
19 augustus 2022

Was weer gewoon erg lekker en netjes op tijd geleverd

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Ilona! Team Sushi Eight

Hennie
18 augustus 2022
Lisa
14 augustus 2022
C.
13 augustus 2022

Netjes en smaakelijk maar weinig vis op de Nigiri (veel te dunne plakjes)

Geert-Jan van den Heuvel
11 augustus 2022

We hadden vandaag sushi 38 en garnalen. In één woord heerlijk en prima van kwaliteit. We komen zeker terug!

Reactie van Sushi 8

Wat fijn dat u heeft genoten. Wij hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Stan
11 augustus 2022
V.d.S
10 augustus 2022

Lekkere sushi, altijd op tijd klaar

Mertens
8 augustus 2022

Voor de bezorging nog een sterretje erbij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Mertens! Team Sushi Eight

Jannek
6 augustus 2022

Te weinig wasabi en sojasaus. De sushi is uitstekend.

Stephanie
6 augustus 2022

Erg lekker en eerder bezorgd dan verwacht

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Jaco (OP/IPE)) Frankfort
5 augustus 2022
marty
2 augustus 2022

de sausjes ontbraken bij de warme snacks en de snacks waren op de sushi geplaats waardoor deze warm was,.....minder dan dat we gewend zijn bij jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Wij zullen uw feedback in acht nemen en hier in het vervolg beter opletten! -Team Sushi Eight

Marnex
1 augustus 2022
Rob Blankenstein
31 juli 2022

Op site staat glutenvrij bij producten, echter blijkt dit niet zo te zijn. Gelukkig zelf nagebeld en toen info gekregen dat er toch gluten in zitten.. wat als ik niet geld had: kind doodziek

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van os
30 juli 2022

Later bezorgd dan vermeld, maar dat werd netjes opgelost door wat extra's bij de bestelling.

Ali
29 juli 2022
Frans Maas
28 juli 2022

Lekker en verzorgd. verbeterpunten: een servetje en een klein (tempex) schaaltje voor de sojasous als meegeleverd extraatje zou fijn zijn.

Marnex
27 juli 2022

maki, normal, lekker

Anoniem
26 juli 2022
Christel
24 juli 2022

Duurde helaas wel 3 kwartier langer dan het beloofde uur

Familie Beemsterboer
22 juli 2022

Alles was lekker. Net toen we keken of we niet iets mistte werden we gebeld en werd er direct nageleverd. Enkele keren excuses aangeboden. Super netjes allemaal.

Marnex
22 juli 2022

special rolls zijn zeer lekker.

Celine
22 juli 2022
Robert
21 juli 2022

Lekkere sushi en prima op tijd geleverd.

Margriet
21 juli 2022

Netjes verzorgd maar deze ronde was het helaas niet zo vers. Beetje uitgedroogd leek het wel. Maar normaal anders altijd goed.

Mijke Willems
20 juli 2022
M oosterhof
15 juli 2022

Smaak was goed, versheid vis en vlees kan beter. Sushi met tonijn uit blik?

Marnex
13 juli 2022
Erica
13 juli 2022
Ellen
12 juli 2022

Het is twijfelachtig. Zou meer gekoelde producten willen zien. Ook is de sushi niet zeer speciaal. Weinig zalm en tonijn

Jack van Wijck
11 juli 2022

Kwaliteit is veel minder dan in het begin. Lang moeten wachten voor eten klaar was.

CT
5 juli 2022
Marnex
4 juli 2022

I had 4 SPECIAL ROLLs en ze waren alle 4 even lekker. Een explosie van smaken in je mond. Sommige smaak combinaties ware voor mij ongewoon en nog steeds zeer smakelijk. Geef niet graag 5 sterren omdat dan niets te verbeteren is..... 5 Sterren.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat u sushi genoten heeft. We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Stien stupers
2 juli 2022

Ik heb heerlijk genoten van de overheerlijke sushi,zal zeker weer bestellen ,en een lief vriendelijk meisje die het kwam brengen

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Marnex
30 juni 2022

Niet de goedkoopste (in vergelijking met andere restaurants), maar je krijgt wel fantastisch lekker eten. Eten gemaakt met liefde en dat proef je.

R
29 juni 2022

Altijd op tijd en echt súper lekkere sushi! Anders dan anderen. Perfect voor ons.

Scheij
25 juni 2022
W
22 juni 2022

Vers en goed van smaak

R.J.P. van Eijndhoven
22 juni 2022

De nieuwe barbecue box is erg lekker. Hiernaast werd het eten zowaar een keer op tijd bezorgd, wat een welkome afwisseling was. Als klap op de vuurpijl had de jongeman van het filiaal in Vught er ook nog een klein presentje bij gedaan om eerdere overschrijdingen van de levertijd goed te maken; hij heeft mijn vriendin eerder vriendelijk te woord gestaan onder voor hem slechte werkomstandigheden, dus dit is een goede werknemer om aan te houden!

Hennie Ketelaars
20 juni 2022
Simone
20 juni 2022

veel te laat wederom

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martel van Haaren
19 juni 2022

Meer dan 1 uur te laat bezorgd, en dat was de vorige keer ook zo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marita
19 juni 2022

Verzorgd en lekker!!

MA
17 juni 2022
Jeanine
16 juni 2022
M. Erven
15 juni 2022

Super netjes dat jullie bellen dat de bezorging wat later wordt.

Anita van Zeeland
13 juni 2022

De bezorging was precies op afgesproken tijd , het eten was heerlijk , Top !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van de Ven
12 juni 2022

Er had meer met Vis bij gemogen. Bij surf en turf zit meer vlees

Sharon
11 juni 2022

Kwaliteit van de box was goed en lekker, helaas was de presentatie snel in elkaar geflanst en hebben we circa 3 uur gewacht op het eten. We bestellen regelmatig en het is altijd erg lekker en goed, hopelijk gebeurt dit niet nogmaals.

Mark Van Engelen
9 juni 2022
dgehrels
7 juni 2022

Zonder bericht werd het een uur te laat geleverd

Rylana van den Berg
6 juni 2022

Het eten is 1uur en 10 min later gebracht! Niet fijn ivm andere afspreken die avond

Sander
6 juni 2022
Marita Daemen
6 juni 2022

Erg lekker gemaakt , maar ik vind het ook prijzig!

Erica
6 juni 2022
Erik Driessen
5 juni 2022

Was wat later dan de afspraak, maar keurig hebben ze mij gebeld dat ze wat later waren. De sushi was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jeroen beks
5 juni 2022

Wederom mooi op tijd en lekkere sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart Logghe
29 mei 2022

Heerlijke sushi! Aanrader!

Richard
27 mei 2022

Deze keer mooi optijd geleverd. En de kwaliteit van de Sushi was weer helemaal top.

Silvia
27 mei 2022

Heerlijke kakelverse sushi. Toppie.

NvT
21 mei 2022

Heerlijke sushi.

Janneke
15 mei 2022

De sushi is mooi en lekker, maar vlees heeft de boventoon. Ik eet graag sushi voor de vis. Er is weinig keuze voor sushi met alleen maar vis.

Lekkerkerker
14 mei 2022

Heerlijke sushi, goede service, altijd op tijd klaar!

Evelien
13 mei 2022
Pauline
11 mei 2022

Eten altijd super lekker. Nu was onze bestelling 1,5 uur later bezorgd dan zou worden geleverd. We zijn van tevoren gebeld dat het druk was en het 20 minuten later zou worden. Na een uur heb ik zelf gebeld en waren ze onze bestelling aan het afronden echter heeft het toen nog ruim een half uur geduurd. Ondanks dat het druk was vonden wij 1,5 uur later leveren wel extreem. Kwaliteit is verder top één we kregen er een zak panko garnalen bij als kado, dat was dan wel weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erica
10 mei 2022

Heerlijk met een hoofdletter H!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tijn
9 mei 2022

De sushi is echt fantastisch, gevarieerd, lekker en vers. helaas zijn ze wel structureel (flink) te laat. Nette rustige bezorgers wel, daar kunnen veel anderen wat van leren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

-
7 mei 2022

Top bezorging, eten was ook goed !

Anne Marie
4 mei 2022

Erg lekker en prima service!

D. De Haan
1 mei 2022

Heerlijke verse Sushi. Vriendelijk personeel

Jose Van rooij
30 april 2022

Zag er goed uit en smaakte nog beter.... Dikke 10

A
30 april 2022
Richard van Loon
28 april 2022

Weer heerlijk genoten van alles. Ga zo door .

Verhoof
28 april 2022

Vers gemaakt erg smakelijker nog extraatje gekregen ivm even moeten wachten.Kortom, top

Mcclelland
26 april 2022

Was heerlijk!

Ellemieke
25 april 2022

Super vers bereid ! Was heerlijk

Marieke Van der Kruijs
24 april 2022

Geen zure yoghurt saus over de sla/ temake. Echt heel vies.

Amber
23 april 2022

We hebben vandaag voor het eerst sushi afgehaald hier. Het was precies op de afgesproken tijd klaar (na +- 50 min). De sushi was erg lekker en vers. De bijgerechten waren ook thuis nog goed warm en lekker! Bestellen zeker nog een keer.

Michelle
23 april 2022
Antoinette
22 april 2022

Heerlijke combi's en super vers

M. De Man
18 april 2022

Levertijd was zeer accuraat. En heerlijke sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amke
17 april 2022
Debby van Liempt
16 april 2022

Heerlijk gegeten! Had ruim besteld voor onszelf en onze gasten, maar het was zó lekker dat echt alles op was én iedereen voldoende gegeten had. Aanrader!

Danny
15 april 2022

Heel lekker!!

Daniël
11 april 2022

Bestelling was optijd en weer erg lekker en heel vers.

Saskia de Bever
9 april 2022

Het was weer heerlijk de nieuwe 5-Way special besteld echt de moeite waard dankjewel

RW
9 april 2022

Heerlijke, goed gevulde en verse pokébowl. Wel 4 sterren en geen 5 omdat hij voor n volwassene net aan de kleine kant is, voor mijn 14-jarige dochter was de hoeveelheid perfect. Bestelling stond netjes op tijd klaar.

Reactie van Sushi 8

Beste RW, bedankt voor de feedback. Wij hopen u snel weer te zien bij sushi 8!

Erica
8 april 2022
Mol
7 april 2022

Super lekker!

Rijken
6 april 2022

Met de kinderen genoten van de sushi.

Van der linden
6 april 2022
Saskia
3 april 2022

Weer heerlijk gegeten 😋

Laura Soyo-Eilers
1 april 2022

Weer helemaal top! Super service en heerlijk gegeten.

Reactie van Sushi 8

Beste Laura Soyo-Eilers, bedankt voor de feedback. tot snel!

Monique van der Lee
30 maart 2022

Top!

Jo
30 maart 2022

Top kwaliteit!

Marlene
26 maart 2022
Kim
26 maart 2022
Kim
25 maart 2022

Echt lekkere goede kwaliteit, de lekkerste afhaal sushi in de buurt

Erica
25 maart 2022
Paula van wijck
25 maart 2022

Heerlijke suchi en pokebol.

Reactie van Sushi 8

Beste Paula van Wijck, bedankt voor de review! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Raymond
25 maart 2022

Op tijd bezorgen en communiceren.

Nicole Schapendonk
24 maart 2022

Niks op aan te merken. Altijd voortreffelijk en prima op tijd bezorgd

Robin
24 maart 2022

Lekkerste box (5way special) die we in tijden op hebben! Bezorging wat langer dan gehoopt maar je wordt netjes op de hoogte gehouden. Begrijp ook dat het tijd kost om de sushi te maken. Echt een dikke aanrader 5-wat special box!

Reactie van Sushi 8

Beste Robin, bedankt voor de review! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Monique
21 maart 2022

Prima sushi voor prima saus

Monique
20 maart 2022

Echt heerlijk, jammer dat ze niet bij ons bezorgen.....

Nick de Theye
20 maart 2022

Nu verschillende boxen en losse onderdelen besteld de afgelopen maanden. Allemaal lekker

Anoniem
19 maart 2022
Barbara
17 maart 2022

Lekkere sushi voor goede prijs. De versie met surimi vind ik het minst lekker…

Mertens
16 maart 2022

Prima sushi , snelle levering

Reactie van Sushi 8

Beste Mertens, wat fijn dat alles naar wens was. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

v Meer
13 maart 2022
Ine Peels
8 maart 2022
D. De Haan
7 maart 2022

Lekkere verse sushi en goed gebakken warme hapjes. Fijn personeel, altijd vriendelijk.

Reactie van Sushi 8

Beste D. De Haan, wat fijn dat alles naar wens was. Wij hopen u snel weer terug te zien!

Sander
6 maart 2022

Goede kwaliteit en lekker optijd bezorgd, super gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
6 maart 2022
Renske van der Feen
5 maart 2022

Altijd super vers en lekker!

Daniëlle
3 maart 2022

De poké bowl was heerlijk, ik zou het wel iedere dag kunnen eten! 😋

Hamers
28 februari 2022

Top! 19.30 besteld voor 20.30 (was enige optie) en werd om 19.45u gebeld of ik het eerder wilde ontvangen. Om 20.00u werd het bezorgd. Kwaliteit zoals altijd top en niets vergeten. Dit is wel eens anders geweest qua bezorging/missende dingen. Heel fijn dat jullie wat met de feedback doen!

Reactie van Sushi 8

Beste Hamers, wat fijn dat het goed is gegaan! Wij hopen u snel weer terug te zien!

Erica
28 februari 2022

Heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jorien
25 februari 2022

Super vriendelijke en behulpzame mensen in Vught over de Sushi nog niet te spreken! Om je vingers bij op te eten! Mij zien jullie snel weer terug!

Reactie van Sushi 8

Beste Jorien, wat fij dat het zo goed in de smaak valt! Wij hopen u ook snel terug te zien!

Saskia de bever
24 februari 2022

Weer heerlijk gegeten top 👍😋

Casper
24 februari 2022

Altijd 5 sterren

Ine Peels
23 februari 2022
Mar
23 februari 2022
Erica
21 februari 2022

spartel-verse zalm, zachte romige rijst en dan ook nog een heel aardige vrolijke (ondanks het slechte weer) bezorgster. Alles super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
20 februari 2022

Bestelling was 45 minuten te laat. En we kregen voor 42 stukjes sushi 1 flesje soja saus… Het was een beetje teleurstellend.

Reactie van Sushi 8

Beste J, onze excuses voor de vertraging van de bezorging. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Anja Spierings
18 februari 2022

We hebben al geregeld sushi besteld bij sushi8. Was altijd goed. Maar deze keer zijn we ziek geworden behalve de persoon die geen zalm op heeft.

Reactie van Sushi 8

Beste Anja Spierings, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat dit niet nog eens voor komt!

Nicole Schapendonk
17 februari 2022

Altijd zo'n traktatie. Heerlijk. Altijd weer!!

Patrick Bevers
15 februari 2022
J
14 februari 2022
Renate Verhagen
14 februari 2022

Prima service

Kim
13 februari 2022

Ik heb er weer heerlijk van genoten! 😋

Erica
13 februari 2022
Marloes
13 februari 2022

Helaas ipv 50 min 70 min gewacht maar wel heel erg lekker gegeten, en voor het wachten meerdere malen excues én gratis loempia’s mogen ontvangen

Reactie van Sushi 8

Beste Marloes, wat vervelend dat u zo lang heeft gewacht. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Gon van Oerle
12 februari 2022

Vriendelijk, maar veel te lang moeten wachten

Cher
11 februari 2022

Bezorging kwam iets eerder dan aangeven. De sushi was weer heerlijk en super vers. De overgebleven sushi is zelfs de volgende ochtend/middag nog super lekker.

Reactie van Sushi 8

Beste Cher, wat fijn om te horen dat alles goed heeft gesmaakt!

YN
8 februari 2022
Erica
7 februari 2022
Claudia van Dam
7 februari 2022

Goeie kwaliteit, lekkere sushi!

klarenbeek
5 februari 2022

de sushi was super

D. De Haan
5 februari 2022

Heerlijke sushi. Warme hapjes goed warm en lekker

Hamers
3 februari 2022

Vraag niet om een beoordeling als je daar vervolgens niets mee doet..

Reactie van Sushi 8

Beste Hamers, wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent met onze service. Graag horen wij uw verbeterpunten zodat wij u een volgende keer nog beter van dienst kunnen zijn. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Mim
2 februari 2022

Zeer verrassend de bacon box en heerlijk. Voor herhaling vatbaar!

Maureen
2 februari 2022
Erica
31 januari 2022

We zijn weer terug bij Sushi8. De kwaliteit, versheid en bezorging. In december (Kerst) even een wat mindere ervaring maar het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Erica, fijn dat u het lekker vond. Wij hopen u snel weer te zien!

Martel
30 januari 2022
Vd bruggen
30 januari 2022
Anne
29 januari 2022

Het zou om 18:30 bezorgd worden, om 18:45 gebeld zou over 10 minuten klaar zijn. Half uur later weer gebeld, ja sorry mevrouw maar het is druk. ( zeg dan niet dat het over 10 minuten klaar is..?!?!?!) Uiteindelijk om 19:30 suhsi bezorgd...

Reactie van Sushi 8

Beste Anne, Onze excuses voor het langen wachten. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

M
29 januari 2022
Spierings
27 januari 2022
Merel Damhuis
27 januari 2022
Jasper
26 januari 2022

Het smaakte dit keer minder lekker dan alle andere keren. Mijn vriendin had het idee dat er misschien iets over de datum was. We zijn betere sushi gewend dan dat we dit keer gekregen hebben, jammer.. neemt niet weg dat we waarschijnlijk wel zullen blijven bestellen

Reactie van Sushi 8

Beste Jasper, wij hopen dat de volgende bestelling beter in smaak valt. Wij hopen u snel weer te zien.

Richard van Loon
24 januari 2022

Het eten was weer top. Helaas was de bezorging wel weer wat later dan dat ik aangegeven had , en werd daarvan niet op de hoogte gesteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.Stupers
23 januari 2022

Precies op tijd, goede service, prima food

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jansen
23 januari 2022
Noortje van Iersel
23 januari 2022

Surf&turf echte aanrader🍱👍

Chantal
22 januari 2022
Saskia de Bever
21 januari 2022

Was weer heerlijk 👍

Reactie van Sushi 8

Beste Saskia van Bever, fijn dat alles naar smaak was. Wij hopen u snel weer te ontvangen.

Evi
21 januari 2022

Heerlijke sushi!!

Jorrit
17 januari 2022
Aukje
16 januari 2022

Eten is heerlijk! Helaas door de drukte was de bestelling vertraagd. Maar dat hebben ze verder goed opgelost. Al met al een aanrader.

Hamers
16 januari 2022

We bestellen vaker en de sushi is altijd lekker, maar helaas is de bezorging meestal wat te laat. Ik laat daarover nooit een recensie achter, maar deze keer spande de kroon. 15min na geplande bezorgtijd gebeld. "We hebben het erg druk, maar uw bestelling zijn ze aan het afronden en zal binnen nu en enkele minuten vertrekken". 45! min later was het er. Dus een uur te laat. Zég zoiets dan niet, ben eerlijk over hoe lang het nog gaat duren. Jullie moeten hier echt iets aan doen, want de sushi is lekker, maar hierdoor gaan mensen de volgende keer ergens anders bestellen. Met de loempia's die jullie er als cadeautje bij doen, ga je mensen niet kunnen paaien. Jammer dat je niet meer vanuit Gestel kan laten bezorgen, daar ging het altijd goed.

Reactie van Sushi 8

Beste Hamers, onze oprechte excuses. en erg bedankt voor uw feedback. Wij hopen dat dit niet meer gebeurd. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Carla de Win
15 januari 2022

Perfect op tijd en heerlijke sushi!

J.van de Werken
15 januari 2022

Heerlijk gegeten.

Annemarie
14 januari 2022

Heerlijke en prachtige schaal. Vriendelijke medewerkers.

Baks
11 januari 2022

De pokebowl is een echte aanrader.

Vd bruggen
10 januari 2022

Altijd weer even lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lucy
9 januari 2022

Lekkere sushi, vers. Wel een beetje te veel mayo naar mijn smaak. Daarnaast verwacht ik bij een bestelling van €60 voor 4 personen ook 4 flesjes soya en niet maar 2. Beetje karig en ook niet voldoende. Jammer.

Merel
8 januari 2022

Prima prijs kwaliteit verhouding. Enige wat ik jammer vond was dat er maar voor twee personen stokjes/soja etc bij zat. Op een schaal van 96 stuks mag je wel aannemen dat het voor meer dan twee personen is.

Joop Meulesteen
8 januari 2022

Super kwaliteit en oprecht en de levering was ook super op tijd.

Robin
1 januari 2021

Bijzonder vriendelijke bezorging. Snel en heel lekkere sushi!

Kim
1 januari 2021

Weer heerlijk gegeten! Altijd heerlijke sushi 😋

AM
1 januari 2021

Met 4 personen van de Surf en Turf box heerlijk gegeten. Zag er erg verzorgd uit en smaakte zalig! Gaan we zeker vaker doen.

Reactie van Sushi 8

Beste AM, fijn dat alles goed heeft gesmaakt! Wij hopen u snel weer terug te zien.

Henk
1 januari 2021

Super lekker en netjes op tijd bezorgd !

Guido
31 december 2021
Brigitte
31 december 2021

Heerlijke sushi

Betty
31 december 2021

Zeer geslaagd.. Zeker voor herhaling vatbaar..

YN
30 december 2021

Bestelling geplaatst voor 18:30, geleverd om 19:45. Kreeg loempia’s als afdankertje. Kan druk zijn alle begrip voor, neem dan telefoon op en leg het de gasten uit. 10x gebeld voordat er überhaupt werd opgenomen! Kan tekort zijn aan personeel of iets anders heb er wel begrip voor als het word doorgegeven, dus niet op deze manier. Slechte organisatie.

Joost Kuipers
30 december 2021

Smaakte goed, netjes verpakt, stond tijdig klaar

Mic
29 december 2021
Van der Linden
29 december 2021

Gisteren sushi besteld. Zou om rond 18.00 bezorgd worden. Om half 7 nog niks gekregen toen ben ik maar gaan bellen en namen ze niet op. Paar keer gebeld maar geen gehoor. Toen zelf maar in de auto gestapt en er naar toe gereden. Daar aangekomen nog helemaal niks aan de bestelling gedaan. Enige wat ze zeggen was dat het te druk was. Zeer slechte service van jullie! Ik heb betaald om het te laten bezorgen maar daar is ook niks aan gedaan. Ben benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen? Hoor graag van jullie?

E. van Vlijmen
27 december 2021

Tweede kerstdag hebben we fantastische Sushi gegeten, ook de vegetarische varianten waren overheerlijk. Complimenten voor jullie en hartelijk bedankt!

Erica
26 december 2021

Helaas vandaag! Voor ons toch zeker wel de 20e keer dat we sushi bestelden. Altijd top, vandaag niet. Komt denken we door kerst. Uren tevoren gemaakt en koud gezet. Echt minder lekker, jammer juist vandaag!

Kim
26 december 2021

Hele goede kwaliteit sushi.. i love it! Meatlovers is echt een top box 😋😋

Jurgen
25 december 2021

Super lekker, zoals altijd. Beste sushi afhaal van NL.

Sophie
24 december 2021

Hele lekkere sushi. Bezorging was iets te laat, maar wel van tevoren aangegeven wanneer de bezorger onder weg was.

Wim v.d.dungen
24 december 2021

Goed verzorgd en heel lekker

RJT
18 december 2021

Afgesproken om de sushi om 19.00uur af te halen. Om 19.20uur liep ik naar buiten. Helaas weer moeten wachten maar gelukkig was het wederom weer erg lekker.

Rugile/Andrius Lukos
16 december 2021

The best sushi we have eaten in our life (and we tried really a lot of different sushi places in different countries). We are happy that we have found this amazing place since they opened in Vught.

L
15 december 2021

Heerlijke sushi, echter helaas toch bijna half uurtje te laat bezorgd, dat was jammer.

Evelien Schroer
13 december 2021

Alles goed gegaan!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janneke
13 december 2021

Lekkere sushi, en veel keus.

C. van der Ven
12 december 2021

Heerlijk sushi en bezorging ook top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jansen
12 december 2021

Perfect op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
12 december 2021

De meatloverbox was weer heerlijk.

Koen
9 december 2021
Yvon De Groot
9 december 2021

Het was heerlijk, maar het aantal personen klopt helaas niet, gelukkig waren we met 2 volw en 2 kids ipv 4 volwassenen.

Lars
9 december 2021
jeroen beks
8 december 2021

Complimenten voor de bezorging en de attentie voor mijn jarige zoon. Jullie brachten een glimlach op zijn gezicht

Maggie
7 december 2021
Martel
6 december 2021

Bezorging 3 kwartier te laat. Bezorger bood wel namens het bedrijf excuses aan. Dat was netjes.

Batenburg
6 december 2021

Wij vonden het weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
5 december 2021

Perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koster
5 december 2021

Super was het weer, lekker en vers. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erica
5 december 2021

Verse, diverse, goede sushi! Bezorging altijd op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marielle
5 december 2021
Angela
4 december 2021
Tristan
4 december 2021

Sushi was top en precies optiid

Niels
3 december 2021

Top, mooie aanbiedingen en zelfs nog een extraatje gekregen!

Dirk Roest
3 december 2021

Weer ontzettend lekker

Mark
1 december 2021

Gewoon goed!

Ine Peels
30 november 2021
fjvl@ziggo.nl
29 november 2021

3de keer dat we bestellen. 3de keer meer dan 45 min te laat . Zelfs na bellen waar het blijft, blijkt het nog later te worden dan aangegeven. Onderbezet of niet. Een planning richt je daar op in.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RJT
29 november 2021

De kwaliteit van de sushi staat, wat mij betreft, buiten kijf. De afspraken die je maakt met Sushi 8 over moment van ophalen geven zeer regelmatig reden tot ergernis. Gisteren gelukkig niet. Ik had afgesproken om de sushi af te halen om 19.30uur. Ik was er een paar minuten voor 19.30uur en wat het stond klaar. Nog even wachten op de warme gerechten en vóór 19.30uur zat ik weer in mijn auto. Hulde!! we hebben heerlijk gegeten en zijn gisteren door Sushi 8 ook nog eens verrast! Hoe mooi is dat!

Maggie
28 november 2021

Het was heerlijk. 2 poke bowl 1 x krokante kip en 1x makreel 👍

Jolande van den Aker
27 november 2021

We hadden de kipbox besteld erg lekker. Rond 17.00 uur besteld en konden deze om 18.00 uur ophalen. Na de recensies gelezen te hebben had ik niet verwacht dat deze dan ook precies om 18.00 klaar zou staan. Wij gaan zeker vaker bestellen.

Kim
27 november 2021

We hebben heerlijk genoten. Het was vers en mooi verzorgd. Heerlijk van smaak.

M. De Man
26 november 2021
Casper
25 november 2021

Beste sushi van vught!

Reactie van Sushi 8

Dag Casper, heel erg bedankt voor de positieve beoordeling! Wat een compliment! Graag tot snel - Team Sushi Eight

J
23 november 2021

Goede en lekkere sushi.

Brenda
20 november 2021
Mark
19 november 2021

Kwalitatief goed, bezorging netjes

Mike
17 november 2021

Top

Lucas
17 november 2021
Ilona Wijnbeld
16 november 2021

De kwaliteit van de sushi is hartstikke goed. Helaas al de zoveelste keer dat wij erg lang moeten wachten.

Reactie van Sushi 8

Dag mevr. Wijnbeld, fijn om te horen dat de sushi bevalt! We vinden het minder fijn om te horen dat uw bestellingen meermaals te laat zijn gekomen. We komen u daarin graag tegemoet. Als u mailt naar info@sushi-eight.nl met daarin uw klacht, pakken we het daar verder op - Team Sushi Eight

Lonneke Konings
15 november 2021
Jaimy
13 november 2021

Super Lekker!!

Danielle
13 november 2021

Lekkere verse sushi en warme gerechten zijn goed warm. Alles lekker. Gr. Danielle

Hennie
13 november 2021

Het was weer heerlijk en stond op tijd klaar

Reactie van Sushi 8

Dag Hennie, fijn om te horen dat u tevreden was met de bestelling. Hopelijk tot snel - Team Sushi Eight

CK
12 november 2021
Giel van der Sterren
10 november 2021

het is zo goed en lekker dat ik er van Haarsteeg voor naar vught toe rij super goed ga zo door

Reactie van Sushi 8

Dag mr. van der Sterren, we vinden het heel mooi om te lezen dat u zo tevreden bent over onze sushi. Onze filiaal in Drunen is voor u wel dichterbij, misschien een idee om daar eens te bestellen? Dat is natuurlijk aan u ;-) Graag tot snel bij een van onze filialen - Team Sushi Eight

Jan Wijnbeld
9 november 2021
Schapendonk
8 november 2021

Gekozen voor afhalen, alles stond netjes op tijd klaar. Weer netjes verzorgd en heerlijk van gegeten.

Monique
7 november 2021

Stond netjes op tijd klaar en was heerlijk!

Mim
7 november 2021

Eerste keer besteld, heerlijke sushi. Op tijd klaar. We komen beslist terug!

'N. De theye
7 november 2021

Super schaal surf en turf. Erg lekker. En nog wat losse dingen besteld. Genoeg voor 3 personen. Nu nog bezorgen in Helvoirt 😉

Martel
6 november 2021
Mariska
3 november 2021

Het was heerlijk 😊

Jan de groot
3 november 2021

Top!

jack Van Wijck
1 november 2021

Super lekker

Rose
1 november 2021
VdW
1 november 2021

Uitstekend zoals altijd :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L.C.
1 november 2021

Beste Sushi in de omgeving.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RW
31 oktober 2021

Heerlijke verse sushi, mooi aangekleed in de schalen. De bezorger was zelfs een paar minuutjes te vroeg, ondanks dat ik op een zondag voor 18.00u besteld had! Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T
31 oktober 2021

Weer heerlijk gegeten super bedankt!

Astrid
31 oktober 2021

Heerlijk genoten van verrassende en diverse sushi gerechten. De kinderen hebben er ook van genoten. Elk wat wils.

Linda
30 oktober 2021

Zit totaal geen smaak aan de rijst. Wat jammer genoeg hierdoor ook de gehele kwaliteit van de sushi naar beneden haalt.

MT
30 oktober 2021

Heerlijk fris, variatie in smaak, lekker groot.

julia
28 oktober 2021

sushi vond ik niet erg lekker.

Jos koster
26 oktober 2021
Silvia
25 oktober 2021

Prima sushi en andere gerechten.

Brigitte de Vries
24 oktober 2021

Heerlijk gegeten. Crispy, vers en veel variatie. Dank je wel

Wagenaar
24 oktober 2021
Hank
23 oktober 2021

Eten was top, bezorging helaas een uur te laat

Jan
23 oktober 2021

Super lekker sushi

Kim
20 oktober 2021

Bezorging zou een uur duren . 20.15 Maar het was sneller bezorgd rond 19.45 top in orde. We hebben weer heerlijk gegeten 😋😋 dankjewel

Mike Jan
19 oktober 2021

Top sushi!

R. van der Pot
19 oktober 2021

Wij hebben dit helaas inmiddels enkele keren ervaren. De sushi is van zeer goed kwaliteit, echt de bezorgtijd wijkt zo vaal af van de afgesproken de tijd. Bij deze bestelling meer dan een uur. Ook geen excuses van de bezorger of wanneer wij contact opnemen. Dit is echt een reden om niet meer te bestellen, zonde want de kwaliteit is uitstekend.

EvL
18 oktober 2021

Super sushi, altijd op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guido
17 oktober 2021

Altijd even lekker !

Jaco Frankfort
17 oktober 2021

Alles perfect!! Niets aan toe te voegen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JPC Wagemaker
17 oktober 2021

De diverse sushi's waren prima. Smaakvol en goed compact. Het boontjesgerecht Edamame was heel slecht. Er zaten dikke draden aan de bonen die je nauwelijks kon doorslikken. We hebben het weggegooid. We zijn ervan overtuigd dat dit niet de kwaliteit is die Sushi-Eight normaal levert.

Robert H
16 oktober 2021

Zeer slechte ervaring. Tijdig sushi besteld. Ontving bevestiging met status van mijn bestelling. Toen ik arriveerde, kreeg ik te horen dat de sushi nog gemaakt moest worden en zeker nog 20 minuten ging duren. Op z'n minst had ik gebeld kunnen worden dat het langer ging duren, of een mailtje was op z'n plaats geweest. Uiteindelijk zonder sushi vertrokken.

Floortje
16 oktober 2021
Kerssens
14 oktober 2021
RJT
13 oktober 2021

Het was weer erg lekker én ik hoefde maar 5 minuten te wachten. Graag volgende keer bij een schaal met 60 stuks minimaal 4 flesjes soyasaus bijvoegen. Één flesje is wel heel mager.

Gitte
11 oktober 2021

Erg lekker!

T
11 oktober 2021

Heerlijk, vers! zeker voor herhaling vatbaar.

Charlotte
11 oktober 2021

Verzorging was half uur te laat, maar de sushi was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Benthe Brands
10 oktober 2021
Nicole
10 oktober 2021

Zoals altijd weer fantastisch lekker en keurig op tijd. Top!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JoAnne Palubski
10 oktober 2021

45 min te laat en ik wilde geen bruine of pittige saus over de sushi, omdat ik daar niet tegen kan... maar helaas zoals vaker hebben ze niet naar mijn wensen geluisterd en heb ik de helft van de sushi niet kunnen eten 😔 na meerdere keren dit probleem zit ik er serieus over te denken om voortaan ergens anders mn sushi te bestellen... ik betaal er veel geld voor en kan de helft niet eens eten door die sausjes... zonde en slecht!!

Lisa Van der plas
10 oktober 2021

Na 2,5 uur gewacht te hebben terwijl het 1uur zou duren de bestelling gecanceld. Het was ondertussen 20:30!! In de tussentijd twee keer telefonisch contact gehad en telkens werd er gezegd dat ons eten bijna klaar was terwijl er tussen de twee belletjes een verschil van 1uur tussen zat.

Adrian
10 oktober 2021

Bijna twee uur moeten wachten door drukte wel netjes de excuses aangeboden door de vriendelijke bezorgster en een presentje bij het eten.

Sandra
9 oktober 2021

We bestellen vaker en het is altijd heerlijk! Meestal bestellen we een uur tot anderhalf uur van te voren en kiezen we voor afhalen. Dit is dan altijd op tijd klaar.

mt
7 oktober 2021

Zeer goede smaak combinatie.

Frank
6 oktober 2021

Een chicken lovers box: uitstekend, gevarieerd. Bezorging was 20 minuten te vroeg, het was toeval dat ik al thuis was.

Irene
3 oktober 2021

Bezorging was ruim een half uur te laat...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
3 oktober 2021

Voor de 3de keer weer 30min te laat. De sushi zelf is perfect. Maar gewoon te weinig mensen of slecht geregeld daar

A.
3 oktober 2021

Om 17.30 besteld. Zou 18.45 bezorgd worden. Uiteindelijk na 2x contact opnemen om 20.30 bezorgd. Erg teleurgesteld in sushi 8

Alice
2 oktober 2021
Rick
2 oktober 2021

Sushi redelijk, bezorging (communicatie) slecht. 20:00 levertijd 20:45 bezorgd, pas om 20:25 gebeld dat het later was. Bel even van tevoren, dan is het prima. Kan gebeuren dat het druk is, maar dan kan je nog steeds eerder even bellen.

Guido
1 oktober 2021